lördag, juni 14, 2008

Down with love

Sverige vann över Grekland! Kul, men ikväll får de nog kanske stryk av Spanien. Chansen finns iaf att gå vidare.

Jag var på Fett Me Kärlek i onsdags. Det är ett drogfritt skolavslutningsjippo (kaffe, cigaretter och snus förekom dock på området) på Fyrishov i Uppsala. Jag var såklart dubbelt så lång och dubbelt så gammal som de flesta andra där, men kanske just längden gjorde att jag hittade några jämnåriga kamrater i vimlet. Sen frös vi lite i regnet och såg några band. Lissi Dancefloor Disaster rockade på dator och mik, Florence Valentin visste att sju är det magiska antalet bandmedlemmar och Familjen skuttade runt framför sin skånska flagga och fick mig att dansa. Jag minns inte varför jag slutat eller när, men nu har jag börjat igen. Se upp, jag går inte att stoppa!

Inga kommentarer: