tisdag, juni 03, 2008

Kockenroll

Stekt fläskfilé med hasselbackspotatis, tomatbernaise, ugnsstekt palsternacka och sallad. Idag orkade jag vara lite duktig och diskade innan jag gjorde mat till min fru som pendlar till Stockholm och kommer hem sent. Sen bakade hon och spred oreda igen. Jag fick smaka en kaka iaf. Annars har jag idag gått niohålsbanan på Wii Sports Golf tre slag under par. Man är numera såväl tennis- som golfproffs.

Det här inlägget är det första från en ny dator. Det verkar som jag lyckades bygga ihop den utan att ha sönder moderkortet. Men den kan ju imorgon explodera, flyga ut genom fönstret och bli överkörd av UPS. Om den inte gör det snart, så ska jag byta ut processorfläkten och installera en till chassifläkt. Sen är den kanske så tyst att man skulle kunna fippla med lite musikprogram. Kanske göra en remix på Apoteket Apans nya låt?

Inga kommentarer: