onsdag, mars 07, 2007

Gjort och gjort.

Jag har egentligen inte gjort så mycket. Ändå känns det som jag har uträttat en hel del. Hur kan det, sig? Jo, jag har seglat runt på det 49 rutor stora havet i Zelda Wind Waker och löst diverse uppdrag för en god sak - nämligen att störta ondskan.

Några vettiga saker har jag också gjort. I helgen så drack jag öl både i fredags och i lördags. I fredags med svärfamiljen, det var kul. Vi provade bl a på Lounge's rum med låga vita soffor och kuddar med röda sidenband runt. Servicen och kvaliteten samt priset på dryckerna var hög och hela upplevelsen riktigt mysig.
I lördags bjöd vi på lite husmanskost i form av kålpudding innan jag och gästerna drog ner på stan och klämde två partier biljard för att till sist jäkta över till Hijazz och releaseparty. Wickquakonick släppte äntligen sin debutskiva och gjorde också en mycket bra konsert.
Jag hann också hänga upp ett par hyllor och måla en vägg utan att helgen kändes alltför trång.

Ikväll blir det åter släppfest, Mikael Herrström ger ut en skiva. Jag har fått lyssna på förhand och jag gillar den verkligen. Så kom till Debaser i Stockholm ikväll, de ska stå på scenen kl 2030. Gratis inträde!

6 kommentarer:

puterman sa...

Jon: Jag har alltid vetat att du var på den goda sidan. Skönt att få det bekräftat, även om inga kräftor är inblandade.

(wv: judmr)

Anonym sa...

Jag läste om en överviktig kines, som spelat TV-spel sju dagar i rad och på detta ramlat död ner på vardagsrumsgolvet.

puterman sa...

Försöker du föra i bevis att Jon är en överviktig kines?

hjon sa...

Puterman: Jag tror han försöker föra i bevis att jag ska ramla död ner på vardagsrumsgolvet, men jag tycker vi ignorerar honom. *blink*

Jonas: Jur vet du att han spelade i vardagsrummet?

jonas sa...

Jon: För att det stod så i artikeln. Men jag vet ju inte... Han kanske var mongol t.o.m. men det stod kines i artikeln..

Puterman: Hej.

hjon sa...

Jonas: Jag skrev "jur", inte "hur" - såklart stod det i artikeln. Jag tycker inte du visar mig tillräckligt med uppmärksamhet. :-)