onsdag, december 26, 2007

Scent it like Beckham.

Julen förflyter ungefär som vanligt; mycket mat, ännu mycket mer godis, film och annan teve. Idag kom jag mig för att dra lite på roddmaskinen och göra några situps och armhävningar. Skönt att känna att man ännu har puls.

I mina paket hittade jag både hängslen och livrem, Ragnarök-boxen, presentkort på Cervera samt kalsonger från Björn Borg och doft från Beckham. (När man inte är någon given alfahanne får man simma i andras kölnvatten.) Vad jag gav bort minns jag knappt en dag senare, men jag tror att alla verkade ganska nöjda igår då de slitit av papperet, t o m frun!

En rolig grej vi gjorde igår på julafton var att vi hämtade ner ett antal spel från vinden. Fiskdammsspelet var lika frustrerande som i gamla dagar och Memento (Memory) mycket svårare. Hungrige Hippo var en för mig ny bekantskap, men mycket angenäm om man bortser från handvärk, huvudvärk och tinnitus.

Inga kommentarer: