torsdag, januari 11, 2007

No fun intended

Jag och fru har just varit på vårt första bostadsrättsföreningsårsmöte. Det var inte alls tråkigt, utan alla formalia susade förbi. Motionerna diskuterades friskt, och avslogs eller gavs styrelsen i uppgift att utreda. Sen fick vi smörgåstårta! Och vin! Och söttårta! Och kaffe! Eller te! Och cognac! Det var iaf väldigt trevligt att träffa fler av grannarna och prata med dem.

Annars tio dagar av det nya året gått har och inte så mycket hänt. Apoteket Apan har repat två gånger. Jag har sett sexton avsnitt Lost på fem dagar och spelat betydligt fler timmar Mario Kart: Double Dash!! och Resident Evil 4. Nån dag snart ska jag skriva om min musikaliska utvecklingsstörning och presentera något slags bokslut över mitt spirituella liv 2006. Jag älskar Mattias Alberg BDs skiva "Ditt Hjärta är en Stjärna"!

Inga kommentarer: