tisdag, maj 19, 2009

Teoretiskt möjligt

Min fru klarade sin körkortsteori idag. Det var duktigt. Jag har svårt att säga om jag skulle klara det idag. För det mesta då hon frågat saker har jag inte kunnat svara annat än svävande. På det praktiska känner jag däremot att jag blivit allt bättre med tiden, även om jag inte kör bil så ofta. Jag antar att jag blivit bättre på att planera resorna och att undvika att köra bil då jag inte är i form. I största allmänhet har jag ett väldigt litet behov av bil och trivs med att slippa verkstäder, besiktningar, skatter, försäkringar och bensinmackar.

Annars sitter jag mest och hoppas att hon ska få ett jobb snart, så att vi ska få en stabil ekonomi och kunna köpa t ex elgitarrer, stora platteveapparater och en bil. En Passat kombi helst.

Inga kommentarer: