söndag, juli 05, 2009

Only in my underwear, yeah!

Här sitter jag i bara kalsongerna och har just klarat den sista leveln i World of Goo. Det var kul; snyggt och lagom varierande spel på en enkel grundidé. Vet inte riktigt hur jag ådragit mig den för ståndet karakteristiska brännan, tror armarna pigmenteras så av gammal vana bara. I bakgrunden skymtar Okami, som jag precis börjat spela. Det känns mycket som Zelda Twilight Princess och vice versa, men kan bli ett fint litet äventyr i sin egen värld när jag blivit vän med kontrollerna och bataljläget. Laddade också ner NES Ice Hockey, vilket är nästan ett skolexempel på hur ett bra spel inte ska fungera.

3 kommentarer:

jonas sa...

Jag får en känsla av att det där inte är hela bilden...

Simon sa...

Ta på dig lite kläder så slipper du solbränna på ståndet.

hjon sa...

Bondeståndet då alltså. Vad bilden inte visar är vita ben, blå kalsonger och en valk av insulin och öl som hänger över resåren.