onsdag, april 04, 2007

Lyckan kommer ofta hit.

Bra saker hände. Jag köpte nytt träningskort. Frun fick exjobb, med lön, och deras lokaler flyttar närmare innan hon börjar. Jag vann flera auktioner på Tradera, fler än jag tänkt - kanske får ta och sälja det där NFS:Underground som ändå är rätt tråkigt. Apoteket Apan spelade. På Kalmar nation och samtliga närvarande älskade oss, jag tror att det kanske var drygt hundra personer. Trots att scenstorleken var lagom så fick alla plats på samma bild, nåja...

Jag var ute med jobbet, mitt lag vann femkampen och jag drack typ mest öl (den lyckan övergick snart i förfäran såklart, men ändå). Jag fick en begagnad skivspelare billigt. Det var en rolig film på teve. Det var plusgrader. Jag sov länge. Jag spelade gitarr och tevespel. Äh, nu är jag fånig. Förlåt. Allt suger. :-)

3 kommentarer:

Simon sa...

Good things come to those who wait!

Orkar inte du youtubea (logga in som apoteketapan) det där klippet från spelningen? Det från Spegelöga, helst. Jag tycker att våran myspace behöver ett liveklipp i punkkvalitet. :)

hjon sa...

Jo, det orkade jag.

lybban sa...

Hahahaha, härlig slutkläm.