onsdag, april 04, 2007

Vill ha:

  • DVD-brännare till datorn, helst med Nero programvara
  • Joggingskor
  • The Legend of Zelda - Twilight Princess (spel till GameCube)
  • skivor:
    • Arctic Monkeys "Favourite Worst Nightmare"
    • Arcade Fire "Neon Bible"
    • Säkert "Säkert!"
    • Salem Al-Fakir "This is Who I Am"
    • Bloc Party "A Weekend in the City"
  • Telecaster (elgitarr) och förstärkare, typ en VOX.

Det här är alltså förslag på saker du kan ge mig då jag fyller år. Jag blir såklart alltid glad för god sprit också. Men inget godis! Jag försöker sluta. Choklad är okej, kanske.

5 kommentarer:

ul7 sa...

Men när fyller du år?

hjon sa...

Det är lite oartigt att fråga när folk fyller år, tycker jag. Det kan du väl läsa på internet?

ul7 sa...

Vilket?

hjon sa...

"Det" av Stephen King såklart! Och när jag fyller år.

hjon sa...

Lustigt att jag önskade mig Nero, som jag verkligen inte gillar.