måndag, augusti 06, 2007

Citizen Vain

Jag firar bröllopsdag idag. Tvåårig sådan. Det har vi firat genom att äta finlunch på stan - bratwurst från McKanonkorv. Bästa korven i stan, han hade ingen lammkorv idag. Vi köpte också fint blått siden som hon ska sy en klänning av. På lördag gifter sig min kompis Anders och då vill man ju vara snygg.

Och det är det ju inte bara frun som vill vara snygg. Efter ett antal veckor på olika land med varierande hygien och tillgång till alkohol är min hy i ganska dåligt skick. En liten spritring har jag också lagt om midjan. Igår laddade jag upp på Maxi-Ica med peelmask, fuktmask, brusvitaminer och mattande fuktlotion. Ikväll bär det av till gymmet och då ska jag utnyttja bastun där efteråt. Kort sagt ska jag deffa allt utom ansiktet. Och så var det sidenet som sagt, det är ju inte bara frun som vill att hon ska vara snygg. Hon ska också sy mig en matchande slips.

Inga kommentarer: