tisdag, september 04, 2007

Sjukdom

I torsdags kom lite halsont, i lördags morse en djupare känsla av att sjukdom fanns på horisonten. Försökte bota med halsduk och vitaminer och whisky, men det slog väl inte helt väl ut. Söndag, måndag och tisdag har jag inte gjort så mycket annat än sovit, ätit och spelat Zelda. "Twilight Princess" är väldigt fängslande, sammanlagt har jag de senaste fem dygnen spelat 42 timmar. Det är förstås inräknat pauser då jag lagat mat och besökt toaletten etc, men jag är rädd att jag spelar för intensivt och att spelets slut närmar sig för hastigt. Vad ska jag göra då? Som tur är blir jag väl frisk nog att jobba igen ganska snart, hoppas jag, då hinner man inte lika mycket per dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du verkar ha smittat mig över nätet. det är synd om mig. och assar bara hånar och gör krumbukter för att "visa sin goda hälsa och vigör"

hjon sa...

Hatar såna där som inte kan inse allvaret utan bara spelar Assar. Jag hann nog smitta dig på riktigt, man brukar vara smittsammast innan man däckar själv, har jag hört. Själv är jag nu något friskare, men vädret gör att jag inte så sugen på kulturella aktiviteter.