söndag, september 09, 2007

Spelet är över!

Idag sålde jag min gamla trogna bas. Jag har haft den ute på Blocket ett bra tag och löjligt få har hört av sig. Nu kom det äntligen en seriös köpare, det känns bra att ha lämnat den vidare till någon som kommer ta väl hand om den. Kommer att sakna den, samtidigt hade jag inte råd att ha den kvar och det kan lätt bli dålig stämning (!!!) om två basar ska tävla med varandra om min gunst.

Sverige gjorde noll mål på Danmark i fotboll, vilket var synd eftersom de hade så många sköna chanser. Danmark gjorde ju heller inga på Sverige, så det blev poäng ändå. Zlatan var i toppform och Sverige ligger bra till i sin grupp.

"Twilight Princess" tog slut. Något oväntat befann jag mig plötsligt öga mot öga med den onde själv och inte så mycket senare rände jag svärdet i honom. Strax under 55 timmar tog det, alldeles för kort tid. Som tur är så finns det lite sidouppdrag att lösa, så jag måste inte lämna landet Hyrule åt sitt öde riktigt ännu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Då kanske man kan få låna spelet nu?

hjon sa...

Tack. Ja, Jonas har ju ditt spel. Ska försöka peta mig igenom en sån där sjukt djup grop med många fiender först bara.