torsdag, augusti 07, 2008

Ett vykort

Hej!

Nu är vi i Uppsala. Det är mulet och regnar då och då, men förra veckan och veckan innan det var det soligt och varmt. Förra helgen var vi i Stockholm med mamma och pappa. Vi traskade runt på Söder och i Gamla Stan, Anna fick solsting. På kvällen åt vi på Roxy och såg Pride-generalen och den där indiske prinsen och Gösta Ekman med fru. Jättegod mat och jättegott vin! Dagen efter åkte vi till Hagaparken och spatserade in på såväl Fjärilshuset som Gustav den tredjes paviljong.

Annars har jag mest jobbat i sommar och Anna har varit arbetslös och gravid. Nu sitter vi och väntar på att barnet ska komma ut. Jag har inte planerat något annat för semestern, så det börjar bli långtråkigt. För att roa mig har jag haft sönder mobiltelefonen och tevespelskontrollen, köpt nya glasögon och testat stänga av grafikkortet i BIOS. Det sistnämnda kan jag inte rekommendera, det är svårt att ångra omställningen när skärmen inte visar något alls.

Snart börjar allvaret igen, närmare bestämt den 15 september ska jag återvända till arbetet. Det kanske blir kul, vi får se.
 
      Ha det bra, vi ses!
          Jon


Kortet är inifrån Uppsala Konsert & Kongress och ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Tekniska killen! :D

hjon sa...

Högmod går före fall, sa den mycket mycket tekniske killen.