onsdag, maj 23, 2007

Bloggkontroll zero komma noll

Jag vet inte vad det är jag förväntas orka, göra något nedtecknadsvärt eller nedteckna något alls. Inte för att livet är direkt händelselöst, det är bara ointressant för andra:
  • Hälften av Apoteket Apan har gjort sina instrumentpålägg denna inspelningsrunda. Sex låtar om alla blir bra nog. Det har varit trevligt i studion, sällskap är faktiskt bra. Spelningar om ett par veckor, kom och lyssna!
  • Vilket fint väder vi har fått!
  • Spelade upp min ranking på Betapet. Och förlorade den igen.
  • Löste förra fredagens Kors&Tvärs i SvD, nästan helt utan Google, Kryssakuten och Wikipedia.
  • Har joggat 6 km tre gånger nu. Första hälften lugnt tempo och andra något högre. Inte så tråkigt som jag minns det.
  • Dry Martini är en väl fungerande måltidsdryck till risotto!
  • Men vilket väder vi har fått då!

10 kommentarer:

ul7 sa...

ville bara säga att vädret är fint

Anonym sa...

du glädjer i alla fall en sjukling. (som sitter inne och får se ut på det fina vädret)
och just det - fuck you.

puterman sa...

jag tycker stämningen börjar bli lite hotfull här

hjon sa...

nina: så du kan se igen? då tycker jag att du kan jobba också.

puterman: fan kallaru mig!?

Anonym sa...

äh, passade på under ett tåruppehåll. mina ögon är inte lika fina som vädret, kan man nog säga.

puterman sa...

hjon: Jag kallar dig för Jon. Är det okej, eller ska du hota mig med stryk nu också? :(

hjon sa...

puterman: Äsch, tål du inte skoj?

puterman sa...

hjon: Nej. Och jag är fortfarande rädd och ledsen. :(

[wv: fdfzpixy]

hjon sa...

puterman: Jag heter Jon, men du kan kalla mig för Pål Potta om det gör dig glad och orädd. *kjamiz*

puterman sa...

Nu är jag glad igen. Självporträtt: 8========)))))