torsdag, maj 24, 2007

Jag har det kommande

Spelade lite Betapet. Det gick åt fanders. Tills helt plötsligt jag fick alla bra brickor då jag behövde dem. Rullade två gånger (EKONoMI och BäDDNING!) och gick plus 37 i ranking. Värsta grejen! Värsta! Kommer antagligen bli påkörd av en buss imorgon och medan jag ligger i koma kommer Anders att hacka mitt konto för att spela med när han är hungrig. Sen rymmer väl frun med någon annan brevbärare. Verdammt!

"Jag klättrade ner från trädet. Savannens gräs var högt, jag såg knappt handen framför mig. Och från alla håll luktade det lejon och skördetröska. Så jag tog av mig min truckerkeps, reste mig och fick en bättre blick över de olyckor som skulle drabba mig." - Kan tyckas lamt att sätta sig själv inom situationstecknen, men jag är ju en sån pöt.

Jag har förresten börjat odla skäkq. Det är jättefult, men min fru tycker att det är jättefint för hon har aldrig sett ett riktigt skäkq. Jag tänker inte lägga upp bilder, lita på mig när jag säger att det är jättefult.

5 kommentarer:

hjon sa...

Menade du: citationstecken

Skojar du? Du kan väl åtminstonde asseptera att jag är jätte bra på språk.

Anonym sa...

Det är mycket roligare med situationstecken. Jag tycker att man ska ha roligt.

puterman sa...

Man ska vara glad.

[wv: jemesu]

Joel Nyström sa...

Allt gott kommer till den som är... hur var det nu? Ta Yin och döda Yang så ligger du stadigt kvar på plus. Tänk inte på de som fastnar på minus.

Crom! sa...

Att jag inte sett den här kommenickationen tidigare. Har lusläst alla kamraters webbulering hela dagen. Det här var ju ett lyft.