måndag, november 13, 2006

All the birds have come clean

Fast det här är väl kanske ingen tid för vårvisor? Det var ju trots allt knappt plusgrader idag. Det verkar bli en rätt okej vecka på jobbet i alla fall, om än ganska mycket reklam - och regn imorgon (enligt DN). Kanske den sista hyggliga veckan på tre månader, ge och ta en vecka eller två.

Efter en ruggigt dålig helg på Betapet har jag idag spelat upp mig drygt sextio rankingpoäng. På två matcher. Den andra matchen slutade med att min motståndare bortförklarade sin förlust med att hon pratade i telefon och chattade samtidigt som hon spelade. Tyvärr hann jag inte svara att jag också chattade och att om hon inte väntat på en futtig rullning halva spelet så kanske hon haft en chans. Koncentrerar man sig inte så får man väl bara ta att man förlorar, inte hålla på och gnälla när det redan är över? Jävla loser. Hatar sånt där. Det är på skoj! Ta det inte så jävla allvarligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner ditt hat som en kall hand på nacken.

hjon sa...

Visst är det kyligt, men det är icke hat - det är bara inte kärlek. Och det var aldrig riktat mot dig, om du inte spelar Betapet under en väldigt udda pseudonym.