fredag, november 17, 2006

Apoteket Apan i UNT Fredag!

Jonas blev intervjuad för UNT Fredag i början av veckan. Och igår kväll blev vi fotograferade i och kring Engelska Parken och Botaniska Trädgården. Det var roligt, tills att jag fick insulinkänning och upptäckte att jag saknade druvsocker. Innan jag nådde den närmaste minilivsen var jag likblek och dränkt i kall svett. Mannen i butiken frågade om jag ville ha tuggummi och jag undrade stammande om han hade druvsocker. Det hade han, så jag köpte ett paket sånt och en fransk nougat. Han trodde säkert jag var kokainist på värsta torkan. Sen tog vi en burgare och en öl på Svantes och bestämde låtlistan inför lördagen. Det är kul att spela i band.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Götta!

hjon sa...

Vi hade ställt upp koner runt, men det verkar som om dessa förflyttats av - låt oss gissa - ungdomar. Vi på Apoteket Apan kan därför inte ta på oss någon skuld i frågan. Du får själv betala sjukhusräkningen, möjligen kan du vända dig till Brottsoffersfonden med ersättningkrav.