lördag, november 11, 2006

Det fortsätter

Jag ballade ur. Inga kläder var bra. Jag har periodvis ont i ljumsken/höften och andra närliggande kroppsdelar (läs: pungen) och mina nyaste finaste jeans gör inte saken bättre när man sitter ner. Så efter att ha rivit ut hela garderoben på golvet och stampat på kläderna la jag mig helt sonika i sängen och vägrade gå på fest. Jag hade ont i huvudet och var trött och möjligen lite bakis också.

Men jag vill ju verkligen gå dit. Så för en stund sen försökte jag börja peppa igen. Jag pratade av mig lite med Simon på MSN. Jag gjorde kaffe med en liten kask och mycket socker i. Jag stretchade nacken och gjorde lite armhävningar. Det började kännas bättre. Sen välte jag ner kaffet i knät. Fan också. tror dock bara jag förstört det par kalsonger jag bär, missade tischan iaf. Nu börjar det kallna, kanske dags att torka upp.

Inga kommentarer: