tisdag, oktober 17, 2006

I love you, but I've chosen The Darkness?

Nej, knappast. Vad hade ni väntat er? Visst är det roligt med pastis på Queen, men särskilt bra är det ju inte. I Love You But I've Chosen Darkness är såå mycket bättre. (Det kan finnas läsare som anser att ställningstagandet kanske inte är dagsaktuellt, till dem ställer jag den karaktärsavgörande frågan och svarar de då fel bannar jag dem fortare än båten Anna hunnit blinka. Lång parentes, men vad göra? Ämnet är viktigt.)

I övrigt anser jag att vad övrigt finns att tillägga bör förstöras.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, verkligen, verkligen bra. Tack för tipset! Jag har länge tänkt att jag måste höra vad de gjort, lyssnat på MySpace men nu när jag... när jag... köpt(?) skivan så måste jag ju säga att det är riktigt, riktigt verkligt och bra. Bra bas!

hjon sa...

Fantastisk bas. Skriv såna gångar åt mig, tack!