onsdag, oktober 18, 2006

Vem äter ett äpple som en orm rekommenderat?

Va!? Jag bara undrar. Om nån nu får för sig att det här skulle vara ett argument för att kvinnor på något sätt är underlägsna män, vill jag bara tillägga: Skulle du äta ett äpple som ditt revben påstår att en orm har rekommenderat? Hell no! Spring åt andra hållet. Shit pommes frites...

Paradisäpplen är ju inte så goda, det vet väl de flesta. Om en orm kom fram till dig på bussen och sa: "Prova paradisäpplen, värsta grejen! Man blir lika smart som Gud fan." - skulle du då prova eller skulle du stirra ut genom fönstret, låtsas att det inte regnade och glömma hela skiten? Eller skulle du tipsa blottaren som går på hållplatsen efter ormen om fikonlövets centrala roll i hösten mode? It's just another day in paradise.

Samtidigt var det ju ganska sunt att ge himlen fingret och ta en tugga av bajsmackan. Bara för att se vad som hände. Om ingen nånsin lyssnat på ormar, skulle vi idag säkert inte haft vare sig internet, 3G, USA, Darwinism, satanism, Bajen, bärs eller rakade brudar. Och tro mig när jag säger att jag gillar bärs.

Inga kommentarer: